Agata_W
PostWysłany: Wto 14:55, 26 Sie 2008    Temat postu:

Hej
obczaiłam przejazd. Okazało sie że z busami to problematyczna sprawa, ponieważ sa tylko dwa połaczenia, jedno o 8.30 drugie o 16.30 ale dopiero od września Twisted Evil
Jest za to pKS o 16.30, przyjazd - 22.10,cena biletu 30 zł 40 gr, dla uczniów zniżka 30 proc. Na miejscu trzeba by było doliczyc jeszcze taksówke, bo z dworca PKS na Starówkę jest spory kawałek (a mysle że to właśnie gdzieś tam będzie obóz).
Tak więc podróż TAM mamy OK. Gorzej z powrotem, bo nie ma nic bezposredniego. Oto co wykombinowałam:
14.35 pociag Krosno - Rzeszów (z przesiadką w Jasle, czas oczekiwania - 5 min), przyjazd 17.10 potem PKS juz prosto do Lublina o 18.00, na miejscu jesteśmy o 21.10
Ogół kosztów związanych z podróża w obydwie strony oceniam na ok 70.zł. czy możemy doliczyc na dofinansowanie? Składki zaległe miałam uregulować w niedzielę ale nie wyszło
Proszę o uwazne zapoznanie się z tym tekstem i podjecie decyzji. jeślibędzie pozytywna, mogę kupić bilety na piątek, poniewz codziennie jestem na PKS.
Podróż PKS/pociag ma też tę zaletę, że nie musimy się bac że nie wejdziemy z namiotem. Proponuję wziąść jednego chorągwianego soldiera.
Ze swej strony zachęcam. Te przesiadki w drodze powrtonej nie powinny być straszne, bo czekać na kolejne środki transportu będziemy krótko. A Krosno to ładne miasto, poza tym bedziemy mogli spotkać znajomych ludków z Podkarpacia, co wcale nie jest czeste.
Soczek
PostWysłany: Wto 19:23, 08 Lip 2008    Temat postu:

Jeśli majątku na to nie wydam to też jadę. Ile to właściwie może kosztować? Confused
Trigger
PostWysłany: Pon 11:39, 07 Lip 2008    Temat postu:

Jaki w przybliżeniu będzie koszt przejazdu bo też chętnie bym pojechał. Spodobały mi się obozówki Smile
Radek
PostWysłany: Pią 11:19, 04 Lip 2008    Temat postu:

ja się wybieram
PostWysłany: Czw 11:02, 03 Lip 2008    Temat postu:

do krosna jest 220km.
Agata_W
PostWysłany: Czw 10:36, 03 Lip 2008    Temat postu:

Czy ktoś by sie wybrał?
Krosno jest naprwde pieknym miastem.
Wojciech
PostWysłany: Czw 8:33, 03 Lip 2008    Temat postu:

To masz jakąś dziadowską mapę. Z Lublina do mnie do Rzeszowa jest 175 km. Krosno jest jeszcze 50 dalej - bo jeździłem tam rowerem. Miasto super, polecam, warto zajrzeć po trasie na zamek w Odrzykoniu - zaraz koło Krosna. W czasie tej imprezy najprawdopodobniej będę przecinał pępowinę w szpitalu przy Al. Kraśnickiej więc pozostaje mi jedynie przekazać pozdro dla ziomków z Rzeszowa i życzyć miłej zabawy.

W.
szponki
PostWysłany: Czw 1:22, 03 Lip 2008    Temat postu: Krosno - Karpackie Klimaty - Zakon zaprasza!, 29-31 sierpnia

Z frehy:
Zakon Rycerzy Boju Dnia Ostatniego serdecznie zaprasza do wspólnej zabawy - tym razem nie w Boguchwale, ale w Krośnie. To piękne miasto, zwane Małym Krakowem, stanie się już niebawem malowniczą sceną, na której rozegrają się dramatyczne sceny walk o antałek, heroicznych wysiłków obrony giezła, legendarnych zakonnych toastów i tak wstrząsających, że dopuszczanych jedynie dla datowanych nie później niż na piętnastkę, zabaw obozowych...
Przede wszystkim pragniemy ujrzeć na krośnieńskich błoniach tych, którzy już próbowali z Zakonem zabaw, acz od nowych twarzy i gardeł nie stronimy, jednak liczba gości mocno ograniczona...
Dlatego już teraz proszę o zgłoszenia słać na mój adres: hyginus@o2.pl.

Ważne!
- Impreza ma charakter obozowy, dopuszczalne jedynie namioty historyczne. Możliwy nocleg w hali sportowej ok. 100 m. od obozu.
- Impreza dla grup europejskich na stulecia XIII - XV.
- Istotna spójność stroju i wyposażenia, brak komisji strojów, w razie wątpliości poprosimy o zdjecia.
- Standardowe konkurencje - bojówka (łączona), łuk, bieg dam itp. (pełny program wkrótce)
- w planie ciekawa bitewka, mamy spore środki na umocnienia drewniano-ziemne
- Impreza zabezpieczona przez zewnętrzne służby porządkowe i cateringowe
- Raczej nie bedziemy mogli refundować kosztów dojazdu

BARDZO WAŻNE:
Proszę o szybką (miasto chce wiedzieć...) informację od osób mających się zamiar wybrać,
zawierającą:
1. nazwę grupy
2. nazwisko osoby kontaktowej + dane teleadresowe (chociażby coby wypaśne zaproszenie wysłać, z pieczęcią i sznureczkiem:)
3. info o namiotach historycznych (mamy/nie mamy, jak mamy to ile i mniej więcej ile zajmujące powierzchni)
4. info o łącznej liczbie osób oraz składzie (zbrojni/łucznicy/pachołki/damy/nie damy;)
5. planowany czas przybycia i wybycia
6. można napisać esej: Jak bardzo chcę być w Krośnie, chociaż nie wiem gdzie to jest .

W razie pytań - śmiało pytajcie. Jeszcze raz zapraszam, spróbójmy ożywić tę podkarpacką pustynię...

Ja jadę i Krzysiek też .Decydujcie się szybko i piszcie na forum .Moja mapa pokazuje 180 km.W środę po rabsztynie wysyłam zgłoszenie i nie przyjmuję nikogo więcej.